Over mij

Mijn foto
Hallo, mijn naam is Erica. Ik ben 35 jaar en woonachtig in Genemuiden. Ik ben getrouwd met Bert en samen hebben we 2 dochters, Cheyenne en Nova. Ook hebben we nog 2 poezebeesten in huis. Ik maak al jaaaaaren kaarten. Ik heb geen idee meer wanneer ik hiermee ben begonnen. Ik ben met diverse technieken beziggeweest. Op dit moment gooi ik diverse technieken door elkaar.

zondag 28 maart 2010

Het begin is er!!

Nou, mijn blog. Ik ben er toch maar eens aan begonnen.
Tja, het is nog even uitzoeken hoor, hoe alles werkt, maar de start is er. Ik ga hier proberen om mijn creaties te laten zien. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. Maar heb even geduld met me hoor. Ik moet eerst kijken hoe ik alles kan veranderen, aanpassen, maken etc etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...