Over mij

Mijn foto
Hallo, mijn naam is Erica. Ik ben 35 jaar en woonachtig in Genemuiden. Ik ben getrouwd met Bert en samen hebben we 2 dochters, Cheyenne en Nova. Ook hebben we nog 2 poezebeesten in huis. Ik maak al jaaaaaren kaarten. Ik heb geen idee meer wanneer ik hiermee ben begonnen. Ik ben met diverse technieken beziggeweest. Op dit moment gooi ik diverse technieken door elkaar.

zaterdag 1 mei 2010

Even een oudje

Dit kaartje is al een iets ouder kaartje, maar daarom niet minder mooi. Daarom plaats ik hem nog even.
Ik doe mee aan de kaartenuitdaging. Als eerste opdracht moesten we een succes-kaartje maken, met als techniek easel. Dit is em geworden.

Als basis heb ik hier weer linnenkarton voor gebruikt. In dit geval donkerblauw.
Het stempeltje is van Sugar Nellie, een manga-stempeltje genaamd Coffee Time. 
Het scrapje weet ik niet meer waar die van is, sorry daarvoor. De tekst is gewoon in Word gemaakt met het lettertype "Bradley Hand ICT"
"Succes" is gemaakt met het quickutz alfabet Phoebe. De bloemetjes zijn natuurlijk weer gemaakt met de Retro pons, in dit geval de medium en de small. Het takje is van Martha Stewart. Verder is de kart afgewerkt met lintjes en plaksteentjes.
Al met al een leuk "succes" kaartje, toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...