Over mij

Mijn foto
Hallo, mijn naam is Erica. Ik ben 35 jaar en woonachtig in Genemuiden. Ik ben getrouwd met Bert en samen hebben we 2 dochters, Cheyenne en Nova. Ook hebben we nog 2 poezebeesten in huis. Ik maak al jaaaaaren kaarten. Ik heb geen idee meer wanneer ik hiermee ben begonnen. Ik ben met diverse technieken beziggeweest. Op dit moment gooi ik diverse technieken door elkaar.

donderdag 17 juni 2010

SWAP kaartje

Op de club van Tiets hebben we op dit moment weer een SWAP lopen (vor diegenen die niet weten wat dat is, even heel kort; je maakt een kaartje en dit kaartje stuur je samen met alle materialen die je hiervoor hebt gebruikt naar iemand anders toe. Diegene maakt met die materialen een heel ander kaartje en laat dit ook weer zien op de club. Dus je hebt 2 kaartjes met precies dezelfde materialen, alleen dan heel anders).


Deze keer was het een SWAP met het thema zomer en er moest een magnolia stempel in gebruikt worden.


Dit is het kaartje wat ik heb gemaakt en die ik dus heb opgestuurd.



Nou, ik vind hem zomers toch??
De volgende materialen heb ik gebruikt:
* Carstock; geel, lichtpaars en donkerpaars
* Scrapapier Basic Grey "Kioshi lily child"
* Scrapapier Basic Grey "Kioshi Rebun"
* Pons retro flower large en medium
* Pons Nellie Snellen meeldraad
* Stempel Magnolia Phantasy flower (FT 10)
* Stempel Magnolia Tilda with Icecream (LZ 09)
* Quickutz alfabet Phoebe skinni mini
* Plaksteentjes

Ben benieuwd wat mijn SWAP-genoot gaat maken van dit pakketje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...