Over mij

Mijn foto
Hallo, mijn naam is Erica. Ik ben 35 jaar en woonachtig in Genemuiden. Ik ben getrouwd met Bert en samen hebben we 2 dochters, Cheyenne en Nova. Ook hebben we nog 2 poezebeesten in huis. Ik maak al jaaaaaren kaarten. Ik heb geen idee meer wanneer ik hiermee ben begonnen. Ik ben met diverse technieken beziggeweest. Op dit moment gooi ik diverse technieken door elkaar.

maandag 9 augustus 2010

Geboortekaartje

Ook moest ik vorige maand nog een geboortekaartje maken. Man, man, man wat heeft me dat bloed, zweet en tranen gekost, aangezien mijn inspiratie (ahum) nog steeds helemaal foetsie is (zie vorig bericht). Maar ook dit kaartje is me gelukt, naar aanleiding van een borduurpatroontje die best al erg oud is geloof ik. Ja, je leest het goed, ik ben even teruggevallen op het borduren. Toch ook wel mooie resultaten hoor (al zeg ik het zelf, haha).



Wat heb ik hier ook alweer voor gebruikt??
* zwart, paars en wit linnenkarton
* spellbinders nestabilities oval
* cuttlebug embossing mal swiss dots
* lint paars organze met zijden rand
* lint blauw organze met blauwe babyvoetjes
* borduurpatroon is afkomstig uit het duitse Basteljournal (de duitse versie van onze nederlandse Hobbyjournaal) en is van Ann Lütolf (Annspaperart)
* het 3D plaatje is van ... (dit zoeken we nog op)
* tja en voor het borduren heb ik gebruik gemaakt van blauw en paars garen (al is dat op deze foto een beetje moeilijk te zien)

Al met al toch wel weer een leuk kaartje geworden, toch??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...