Over mij

Mijn foto
Hallo, mijn naam is Erica. Ik ben 35 jaar en woonachtig in Genemuiden. Ik ben getrouwd met Bert en samen hebben we 2 dochters, Cheyenne en Nova. Ook hebben we nog 2 poezebeesten in huis. Ik maak al jaaaaaren kaarten. Ik heb geen idee meer wanneer ik hiermee ben begonnen. Ik ben met diverse technieken beziggeweest. Op dit moment gooi ik diverse technieken door elkaar.

maandag 9 augustus 2010

Smiles and laughter

Het heeft even geduurd, maar toch weer een kaartje. Het lukt me op het moment gewoon niet om leuke kaartjes te maken. Mijn inspiratie (ahum) is helemaal foetsie.
Toch heb ik dit nog uit mijn handen weten te krijgen.



Ik ga even weer opzoeken waar ik dit model kaartje vandaan heb getoverd. Ik weet dat het van een zweedse (of ander Scandinavisch land) blog komt, maar ja er bestaan tegenwoordig zoveel blogs.
Dit is het zijaanzicht.






De materialen die ik hiervoor heb gebruikt zijn:
* creme linnenkarton
* scrapapier is afkomstig uit een scrapblok (naam zal ik ook even opzoeken)
* donkerbruine papier komt ook uit het bovenstaande scrapblok
* op het middenvlak is het scrappapier bestempeld met grote swirl stempels uit een clear stamp set van Prima Marketing (Playful swirls)
* spellbinders nestabilties petite scalloped oval (small set) en petite oval (large set)
* stempel smiles and laughter is van Hero Arts (F2361)
* pons Retro flower large en medium
* pons Nellie Snellen takje en meeldraad
* roosjes
* aan de binnenzijde heb ik de randen bewerkt met de Lace pons van Marthe Stewart

Ja, ik weet het, ik moet alweer heel veel opzoeken van de materialen die ik hier gebruikt heb, maar het komt echt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...