Over mij

Mijn foto
Hallo, mijn naam is Erica. Ik ben 35 jaar en woonachtig in Genemuiden. Ik ben getrouwd met Bert en samen hebben we 2 dochters, Cheyenne en Nova. Ook hebben we nog 2 poezebeesten in huis. Ik maak al jaaaaaren kaarten. Ik heb geen idee meer wanneer ik hiermee ben begonnen. Ik ben met diverse technieken beziggeweest. Op dit moment gooi ik diverse technieken door elkaar.

maandag 16 mei 2011

Nieuwe Magnolia's

Ohhhh, ik ben verliefd. De nieuwe magnolia's zijn te pre-orderen. En ik heb er natuurlijk veel te veel besteld. Maar ze zijn zo lief!!!! Dit zijn degenen die ik besteld heb.

Ohhhh, I'm so in love. The new magnolia stamps are to be pre-ordered. And of course I've ordered way to many. But they are so cute!!! These are the ones I've ordered. 


Watercan Tilda

Tilda's summer car

Tilda playing hopscotch

Tilda gone fishing

Edwin waiting for fish

Cool Edwin

Nu hopen dat ze maar snel op mijn deurmat mogen liggen!!!

I hope they will be delivered very soon!!!!






1 opmerking:

  1. die zijn echt super leuk he! Ik ken het probleem, ze zijn niet te weerstaan!!.
    Het is alleen zo jammer dat ze allemamagisch duur zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...