Over mij

Mijn foto
Hallo, mijn naam is Erica. Ik ben 35 jaar en woonachtig in Genemuiden. Ik ben getrouwd met Bert en samen hebben we 2 dochters, Cheyenne en Nova. Ook hebben we nog 2 poezebeesten in huis. Ik maak al jaaaaaren kaarten. Ik heb geen idee meer wanneer ik hiermee ben begonnen. Ik ben met diverse technieken beziggeweest. Op dit moment gooi ik diverse technieken door elkaar.

zaterdag 4 februari 2012

Sorry en nieuwtje!!!!

Hoi,

Allereerst wil ik mij weer eens verontschuldigen dat ik al weer een tijdje niks geplaatst heb. Dat heeft zeer veer verschillende redenen, maar de grootste reden hiervoor is dat wij, als alles goed gaat, in augustus weer een mooi klein wondertje in de armen mogen houden.
Ja, je leest het goed. Ik ben zwanger. Op het moment dat ik dit bericht schrijf ben ik precies 13 weken zwanger. Ik zit op dit moment echt op een roze wolk na inmiddels al 2 geweldig mooie echo's. Op dit moment ben ik daar dus ietsje meer mee bezig dan met freubelen hihi.

First I want to apologize again for not placing anything new lately. I've got different reasons for it, but most and above all is that, if all goes well, we can hold a sweet little bundle of joy in our arms in august.
Yes, it's true. I'm pregnant. At this moment, when I write this down, I'm exactly 13 weeks pregnant.  We've already had 2 beautiful prenatal ultrasounds, were we could see our little baby. So, needless to say, I'm a bit more busy with babystuff then crafting.


Toch plaats ik een deze dagen wel een mooi projectje waar ik dan wel weer de laatste tijd mee bezig ben geweest. Een klasgenootje van onze dochter heeft een zusje gekregen, net voor het nieuwe jaar. Ook voor hen is het een groot wonder en daarom heb ik daarvoor iets meer mijn best gedaan op het kraamcadeautje. Maar ja, op het moment dat ik de foto's moest maken (vlak voordat we op kraamvisite gingen) hielden de batterijen van het fototoestel op. Dus de foto's moeten nog even komen.
Hou de berichten maar in de gaten, want zelf vind ik het een geweldig mooi project geworden (bestaande uit 4 delen haha).

But, no worries, I'm going to place a beautiful project soon, which I made the last weeks. A classmate of our daughter had a little baby sister just before this new year. For them it's a great miracle, so the birth gift had to be something a little more special than usual. But when I had to make the pictures of this present (just before we had to go visit them) the batteries of the camera were empty. So we have wait for the pictures a little while. 
Keep waching the new postings, because I think this project (actually 4 little projects!!!) turned out very, very nice.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...