Over mij

Mijn foto
Hallo, mijn naam is Erica. Ik ben 35 jaar en woonachtig in Genemuiden. Ik ben getrouwd met Bert en samen hebben we 2 dochters, Cheyenne en Nova. Ook hebben we nog 2 poezebeesten in huis. Ik maak al jaaaaaren kaarten. Ik heb geen idee meer wanneer ik hiermee ben begonnen. Ik ben met diverse technieken beziggeweest. Op dit moment gooi ik diverse technieken door elkaar.

donderdag 3 juli 2014

Daar zijn we weer!!!!

Hoi!!

Dat is lang geleden!!!
Ik ben een tijdje eruit geweest. Onze dochter Nova (zie vorige bericht) is een heerlijke dame. Wat uiterlijk betreft is ze sprekend haar zus, maar daar houdt de vergelijking ook absoluut mee op. Wat karakters betreft zijn het twee heeeeeel verschillende meiden. Waar Cheyenne erg rustig is en alles goed vindt, is Nova een dame met een behoorlijke eigen wil. En dat vraagt aandacht. Veel aandacht.
Gelukkig begint de tijd voor mezelf weer te komen. En dat betekent ook weer tijd voor kaarten en projectjes. Eindelijk!!!! Hopelijk zullen jullie de komende periode weer creaties zien van mij. Allereerst komt er een verjaardagsprojectje aan. Geweldig gelukt weer al zeg ik het zelf.

We zullen zien wat de toekomst ons weer zal brengen.

Wow! It has been a while!!!
I've been out for a while. Our daughter Nova (see last post) is a wonderful little lady. By looks she's much like her sister, but there the equation ends! The characters of both ladies are as different as fire and water. Cheyenne is a calme person and finds everything peaceful. Nova however is a little with character. And that takes time. A whole lot of time..
Fortunately I can do a little more everyday. That means  time for cards and little projects again. Finally!!! I hope you will see lots of creations again. At first a little birthday project is coming. I think it worked out fine!!!


We will see what future holds in store for us.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...