Over mij

Mijn foto
Hallo, mijn naam is Erica. Ik ben 35 jaar en woonachtig in Genemuiden. Ik ben getrouwd met Bert en samen hebben we 2 dochters, Cheyenne en Nova. Ook hebben we nog 2 poezebeesten in huis. Ik maak al jaaaaaren kaarten. Ik heb geen idee meer wanneer ik hiermee ben begonnen. Ik ben met diverse technieken beziggeweest. Op dit moment gooi ik diverse technieken door elkaar.

dinsdag 8 juli 2014

Yum boekje


Zoals gezegd in mijn vorige topic zou er een verjaardagsprojectje komen. Toen ik dat schreef had ik een andere projectje in gedachten. Deze komt nog wel, maar die moet eerst nog naar de jarige toe, dus daar wachten we nog even mee.
Toen bedacht ik me dat ik vorig jaar ook nog een verjaardagsprojectje heb gemaakt. Die is wel naar de jarige gegaan en die kan ik dus wel laten zien.


As said in my last post I would post a little birthdayproject. When I wrote that I thought of another project I've made. I will place that one soon, but it has to been send to the birthdaygirl, so it has to wait.
Last year I've made a birthdayproject for her as well. So I can show you that one already.


Ik heb dit boekje gezien in een van de eerste nummers van Magnolia Ink. Toen vond ik het al een geweldig ontwerp en eindelijk, vorig jaar, ben ik eraan toe gekomen om het te maken. Het was even puzzelen, maar alles is gelukt, al zeg ik het zelf.


I've seen this book in one of the first editions of Magnolia Ink. I thought it would do very nice for my friend and finally, last year, I had the time to make this one. It has been a puzzle, but I just love the outcome of it.


Ik heb hiervoor weer mijn "kookstempels" van Magnolia gepakt. Ik blijf deze stempeltjes zo leuk vinden voor iemand van wie de hobby cupcakes maken is. Je zult vele van deze stempels vaker voorbij hebben zien komen.


For this book I've used my Magnolia "cooking stamps" again. I just love those stamps for someone who loves to make cupcakes (I love to make cards and projects, my friend loves to make cupcakes). I think you've seen one or two of those used stamps before in my projects.

 

Ik hoop dat ik nog een beetje weet wat ik hiervoor allemaal gebruikt heb. Het is tenslotte al een lange tijd geleden dat ik deze gemaakt heb.

* grijsboard karton (voor het boekje)
* donkerbruin en creme cardstock
* scrappapier Maja Design - Fika collectie (Ska vi ta en Fika)
* stempel Magnolia - Kitchen Tilda (AY09)
* stempel Magnolia - Chef Edwin (AY09)
* stempel Magnolia - Tilda with Ice cream (LZ09)
* stempel Magnolia - Love Muffin (LC09)
* stempel Magnolia - Recipe (AY09)
* stempel Magnolia - Leaning Tilda mini (YS11) 
*stempel Magnolia - Knife and Fork (AY09)
* stempel Magnolia - Sugar Bag (RC10)
* stempel Magnolia - Tilda with daffodil (BD11)
* stempel Magnolia - Tilda with carrots (TL12)
* stempel Magnolia - Balloon (YS11)
* stempel Magnolia - Tag with heart (LC09)
* stempel Magnolia - Tilda with bee mini (CC09)
* stans - Joy Crafts - Vintage Flourishes cupcake
* stans - nestabilities - Labels eight
stans - Crealies - CS11
* pons EK succes - Retro Flower - medium en small
* diverse lintjes
* plaksteentjes


I hope I can remember what I've used for this project. It has been a while since I've made it.

* grijsboard (for hte shape of the book)
* darkbrown and creme cardstock
* scrappaper Maja Design - Fika collection (Ska vi ta en Fika)
* stamp Magnolia - Kitchen Tilda (AY09)
* stamp Magnolia - Chef Edwin (AY09)
* stamp Magnolia - Tilda with Ice cream (LZ09)
* stamp Magnolia - Love Muffin (LC09)
* stamp Magnolia - Recipe (AY09)
* stamp Magnolia - Leaning Tilda mini (YS11) 
*stamp Magnolia - Knife and Fork (AY09)
* stamp Magnolia - Sugar Bag (RC10)
* stamp Magnolia - Tilda with daffodil (BD11)
* stamp Magnolia - Tilda with carrots (TL12)
* stamp Magnolia - Balloon (YS11)
* stamp Magnolia - Tag with heart (LC09)
* stamp Magnolia - Tilda with bee mini (CC09)
* cutting die - Joy Crafts - Vintage Flourishes cupcake
* cutting die - nestabilities - Labels eight
* cutting die - Crealies - CS11
* punch EK succes - Retro Flower - medium and small
* different ribbons
* self-adhesive gems



Helaas kan ik jullie niet meer vertellen met welke kleuren ik de stempels heb ingekleurd. Daarvoor is het toch echt te lang geleden. Ik kan alleen vertellen dat het de potloden van Derwent zijn.

Unfortunately I can't tell you which colors I've used to color the stamps. It has been too long ago for that. I can tell you it has been the colors of Derwent.



He, het begin is weer gemaakt. Er staat weer wat op mijn blog. Ik hoop nu weer meer tijd te hebben en dat er weer meer projecten mogen komen. Tot een volgende post....

Yes, a start has been made again. I've written something on this blog. I hope I have a little more time again and more little projects will come. Hope to see you next time....



1 opmerking:

  1. He Erica,
    Je bent ook weer begonnen met freubelen!
    Leuk! En weer en super mooi project!
    Groetjes Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...