Over mij

Mijn foto
Hallo, mijn naam is Erica. Ik ben 35 jaar en woonachtig in Genemuiden. Ik ben getrouwd met Bert en samen hebben we 2 dochters, Cheyenne en Nova. Ook hebben we nog 2 poezebeesten in huis. Ik maak al jaaaaaren kaarten. Ik heb geen idee meer wanneer ik hiermee ben begonnen. Ik ben met diverse technieken beziggeweest. Op dit moment gooi ik diverse technieken door elkaar.

vrijdag 29 augustus 2014

Scrapdoosje bedankt




Voor een wedstrijd op clubs (Hobbyplezier met scrapdoosjes) heb ik dit doosje gemaakt. Daarbij komt ook nog dat ik nog een bedankje wil maken voor onze buurvrouw. Onze buurvrouw heeft namelijk tijdens onze vakantie op onze poezebeesten gepast. En haar kennende is dat echt niet alleen eten geven en weer wegwezen. Wat dat betreft hebben we gewoon een hele lieve buurvrouw. Dus daar is wel een bedankje op zijn plek. Wat ik in het doosje ga doen, dat moet ik nog even bedenken.


I've made this box for a card-making contest on clubs (Hobbyplezier met scrapdoosjes). But I've got a purpose for this box as well. Our neighbour cared for our two cats while we were on holidays to Luxemburg. And knowing her caring for doesn't mean just feeding and cleaning the cats. She gives them personal attention for some time and then give them food and water and clean their litter. So we are very glad to have her!!! What I'm going to fill this box with, I don't know yet.


Het doosje moest gemaakt worden aan de hand van een patroon en de hoekjes van dat doosje moesten met een pons bewerkt worden. Aangezien ik niet zoveel hoekponsen in mijn bezit heb, heb ik het maar op deze manier opgelost. Die bloemen van EK Succes komen toch altijd op mijn kaarten en projecten weer, dus waarom dat niet gebruiken als hoekpons, toch?


We had to make this box to a pattern given by this club. The corners of the box had to be punched. I have the problem, I don't own that many corner punches. So I had to think of something else. The flowerpunch I've used is a punch a use with all my cards and projects, EK Succes punch. I think I have a problem if a have to make a card without any, because I love this flower. So I've used it this time also as a corner punch.


Wat heb ik gebruikt bij dit doosje?

* Kraftpapier (of eigenlijk karton)
* creme cardstock
* scrappapier Maja Design - Fika Collectie (Ska vi ta en Fika)
* stempel Magnolia - Tilda brings flower (WC10)
* stempel Penny Black - A kind Word 
* stempel Different Colors - handgemaakt door
* stempel Papermania - Anita's - Thanks
* pons EK Succes - Retro flower medium en small
* pons Martha Stewart - Doily lace
* stans 
* stans Crealies - CL CS 11
* lintje

Dit keer niet zoveel materiaal, hihi.


What did I use making this box?

* Craftpaper (or actually cardboard)
* creme cardstock
* scrappaper Maja Design - Fika Collectie (Ska vi ta en Fika)
* steamp Magnolia - Tilda brings flower (WC10)
* stamp Penny Black - A kind Word 
* stamp Different Colors - handgemaakt door
* stamp Papermania - Anita's - Thanks
* punch EK Succes - Retro flower medium en small
* punch Martha Stewart - Doily lace
* cutting die
* cutting die Crealies - CL CS 11
* ribbon

Weel, that's not too much, is it?


Hoogstwaarschijnlijk zal het volgende projectje een herfstkaartje gaan worden, aangezien ik die in september moet gaan posten (lettelijk) i.v.m. een kerstketting op clubs. Maar dat zullen we dan wel weer zien.

I think my next project will be a card for autumn, because I have to make and post one (literally) because of a so called cardsending chain. But we'll see it later on...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...